اطلاعات دوره
دوره آموزش بیوانفورماتیک (تحلیل داده‌های زیستی)
مسیر آموزشی

دوره آموزش بیوانفورماتیک (تحلیل داده‌های زیستی)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: آموزش بیوانفورماتیک تحلیل داده‌های زیستی مباحث مرتبط با رشته بیوانفورماتیک مقدمه‌ای بر بیوانفورماتیک
دوره دوره آموزش بیوانفورماتیک (تحلیل داده‌های زیستی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شریفی زارچی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش بیوانفورماتیک (تحلیل داده‌های زیستی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

ضمن تشکر از مکتب خونه بابت انتشار آموزش ها ولی حجم به شدت بالاس که باعث میشه از دانلود و بهره مند شدن از آموزش صرف نظر کنم آخه 509 مگابایت اونم توی نسخه ی کم حجم و کیفیت پایینتر اونم برای تنها 1 قسمت !!! حالا قیمت اینترنت هیچی هارد لپ تاپ تا خِرخِره پر شده / من آموزش مدارات الکترونیک با هر قسمت بالای 300 مگ هر 45 قسمت رو روی حجم کم دانلود کردم شده 15 گیگابایت !! چه خبره خداوکیلی !! یه نرم افزاری هست به اسم HandBrake ویدیوها رو بدون افت کیفیت کم حجم میکنه فقط کافیه فرمت رو بزارید MKV و خروجی رو بزارید و در بخش Preset بزارید خروجی برای Web روزولشین 480 پی حجم نصف یا کمتر خواهد شد

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی بیان شده است هم آمار تئوری و هم نرم افزار R

زهراسادات

دوره خیلی خوب و پرباره. هم مطالب آماری قابل فهم هستند و هم تدریس برنامه نویسی R عالی است.

کاربر مکتب‌خونه

بسیار ممنونم از زحمات زیادی که برای تهیه این دوره کشیدید.بسیار استفاده کردم.سپاسگذارم.

فاطمه

بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی