اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک ۳ پایه دوازدهم – سوالات امتحانات نهایی با حل تشریحی
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک ۳ پایه دوازدهم – سوالات امتحانات نهایی با حل تشریحی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دانش‌آموزان با حل نمونه سوالات امتحانات و آزمون‌ها با مفاهیم و مباحث عمیق و کلیدی درسی بهتر آشنا می‌شوند. یکی از روش‌های درک عمیق فیزیک ۳، حل سوالات امتحانات نهایی به صورت تشریحی است تا دانش‌آموزان بتوانند با تمام نکات مربوط به این درس آشنا شوند؛ همه مفاهیم را در قالب حل سوالات یاد بگیرند و مهارت‌های لازم را در جهت حل سوالات فیزیک ۳ به دست بیاورند. همچنین، به دلیل اهمیت بالای نمرات امتحان نهایی در کنکور سراسری، حل صحیح و کسب نمرات بالا در امتحانات نهایی، در موفقیت دانش‌آموزان در زمینه‌های تحصیلی و حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد. در این آموزش، تلاش شده است تا دانش‌آموزان نگاه متفاوتی به مباحث پیچیده فیزیک دوازدهم داشته باشند و به طور کامل و یکپارچه‌تری به بررسی این درس بپردازند. این فرادرس شامل بررسی سوالات امتحان نهایی در شش فصل آموزشی کتاب‌ درسی فیزیک ۳ است که در آن به تشریح به بررسی هر سوال متناسب با هر فصل و زیرفصل مربوطه پرداخته شده است. با توجه‌ به اینکه درس فیزیک ۳ در دو رشته ریاضی و تجربی مشترک است، سوالات هر دو رشته بررسی می‌شود و همچنین بخش‌هایی از کتاب که مختص رشته ریاضی است نیز مورد توجه قرار گرفته می‌گیرد.
دوره آموزش فیزیک ۳ پایه دوازدهم – سوالات امتحانات نهایی با حل تشریحی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط سیده‌ محبوبه جمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک ۳ پایه دوازدهم – سوالات امتحانات نهایی با حل تشریحی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی