اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترجمه متون علمی از عربی به فارسی و بالعکس
مسیر آموزشی

آموزش ترجمه متون علمی از عربی به فارسی و بالعکس

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

واحد ترجمه متون علمی، یکی از واحدهای عملی دانشجویان رشته مترجمی و ادبیات زبان عربی است که به دنبال تطبیق، تعمیق و کاربردی ساختن دانش‌های زیربنایی، همچون صرف و نحو و فنون ترجمه است. از آنجا که بازار کار ترجمه، نیاز مبرمی به مترجمان زبده در این رشته‌ها دارد، بنابراین تمرین و ممارست بر ترجمه متون مختلف علمی و کسب مهارت در آن‌ها، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. با توجه به اهمیت این موضوع، در این آموزش به دنبال آن هستیم تا پس از ارائه مقدماتی کوتاه درباره ماهیت و ویژگی‌های متون علمی، شایستگی‌های حرفه‌ای یک مترجم، مراحل و گام‌های ترجمه و آشنایی با برخی لغت‌نامه‌های تخصصی علمی، با ارائه متون مختلف علمی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، حقوقی و پزشکی و ترجمه آن‌ها، به کمک دانشجویان این رشته‌ها بیاییم و زمینه آشنایی با اصطلاحات و شیوه ترجمه آن‌ها را فراهم سازیم.
دوره آموزش ترجمه متون علمی از عربی به فارسی و بالعکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط دانا طالب‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترجمه متون علمی از عربی به فارسی و بالعکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی