اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حقوق مدنی ۴ – الزامات خارج از قرارداد – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش حقوق مدنی ۴ – الزامات خارج از قرارداد – جامع و کاربردی

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدحسین زارعی0
  • زمان:6 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همیشه تعهد فقط ناشی از قرارداد و با اراده شخص به وجود نمی‌آید. پاره‌ای از تعهدات و الزامات بدون اینکه منشا قراردادی و یا حتی ارادی داشته باشند بر عهده شخص قرار می‌گیرند. عده‌ای، این الزامات را تحت عنوان ضمان قهری و یا مسئولیت مدنی می‌شناسند. می‌دانیم هر شخص در اجتماع دارای حقوق و تکالیفی است. تعهدات و الزامات همان تکالیف شخص به معنای خاص هستند که از حیث منشا و منابع ایجاد دارای انواع مختلفی هستند. بعضی از این تعهدات و الزامات را شخص با اراده خود و با عقد قرارداد به عهده می‌گیرد اما مسلما تعهدات ناشی از قرارداد تنها الزامات نیستند، بلکه این الزامات دارای منابع دیگری هم هستند. به عنوان مثال بعضی از الزامات به حکم قانون بر فرد تحمیل می‌شود، مثل پرداخت نفقه اقارب یا تکلیف موصی به عدم رد وصایت. در این آموزش ابتدا به کلیات می‌پردازیم و مبانی الزامات خارج از قرارداد را فرامی‌گیریم. در ادامه مسئولیت مدنی و موانع و عوامل سقوط آن را بررسی می‌کنیم. حوزه‌های خاص مسئولیت مدنی را توضیح می‌دهیم و در نهایت سایر الزامات خارج از قرارداد را بیان می‌کنیم.
دوره آموزش حقوق مدنی ۴ – الزامات خارج از قرارداد – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین زارعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق مدنی ۴ – الزامات خارج از قرارداد – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی