اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اهمیت و تاثیر سبک زندگی سالم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اهمیت و تاثیر سبک زندگی سالم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سبک زندگی سالم از مولفه‌های گوناگون تشکیل شده است که به حفظ و بهبود سلامت فردی کمک می‌کنند. تغذیه مناسب با مصرف تنوع‌پذیر از گروه‌های مختلف غذایی، فعالیت ورزشی منظم با ترکیب تمرینات مختلف، استراحت کافی با خواب به مدت کافی و مدیریت استراحت فیزیکی و روانی، کنترل استرس از طریق تکنیک‌های مدیریت استرس، اندازه‌گیری و کنترل وزن با حفظ وزن سالم و پیشگیری از مصرف مواد مخدر و الکل، ترک عادات مضر نظیر سیگار و مراقبت پزشکی منظم از جمله این مولفه‌ها هستند. علاوه بر این، مدیریت زمان با برنامه‌ریزی مناسب برای انجام امور، تفریحات، استراحت و حفظ روابط اجتماعی مثبت با خانواده، دوستان و جامعه نیز نقش مهمی در سبک زندگی سالم ایفا می‌کنند.
دوره آموزش اهمیت و تاثیر سبک زندگی سالم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی علوی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اهمیت و تاثیر سبک زندگی سالم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی