اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خط افق در عکاسی + روش های استفاده و کاربرد خط افقی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش خط افق در عکاسی + روش های استفاده و کاربرد خط افقی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهره معزز5
  • زمان:22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خط ظاهری که زمین را از آسمان جدا می‌کند، خط افق نامیده می‌شود. خط افق در عکاسی، جایگاه ویژه‌ای در ترکیب‌بندی دارد و عنصر مهمی برای ترازبندی به شمار می‌رود. شناخت و بررسی خط افق در عکس‌ها، به عکاسان کمک می‌کند تا علاوه بر تعیین موقعیت هر عنصر در تصویر، از لحاظ بصری تصویری زیبا و دلنشین خلق کنند. همچنین معنا به عنوان عنصر مهم در عکاسی هنری با استفاده از عناصر بصری مانند خط خلق می‌شود و به درگیری ذهن بیننده می‌انجامد. در این آموزش به بررسی عنصر مهم بصری یعنی خط و جایگاه آن به عنوان خط افق در عکاسی می‌پردازیم و شیوه‌های خلاقانه استفاده از خط افق را بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش خط افق در عکاسی + روش های استفاده و کاربرد خط افقی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهره معزز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خط افق در عکاسی + روش های استفاده و کاربرد خط افقی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی