اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد پسورد روی فایل زیپ و فشرده در WinRAR (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد پسورد روی فایل زیپ و فشرده در WinRAR (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

WinRAR نرم‌افزار فشرده‌سازی و باز کردن فایل‌های فشرده برای سیستم‌عامل ویندوز است که به طور گسترده برای مدیریت فایل‌ها و فولدرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. WinRAR این قابلیت را دارد که فشرده‌سازی و بازکردن فایل‌هایی از هر نوع فرمتی را انجام دهد، از جمله ZIP،CAB ،ARJ ،LZH ،TAR ،GZ ،ACE ،UUE ،BZ2 ،JAR ،ISO ،7Z. این نرم‌افزار با استفاده از الگوریتم‌های مختلف، فشرده‌سازی فایل‌ها را انجام می‌دهد. این نرم‌افزار برای کاربران شرایطی فراهم می‌کند تا با استفاده از الگوریتم‌های فشرده‌سازی مختلف فایل‌های خود را زیپ کنند. یادگیری رمزگذاری فایل با استفاده از WinRAR از نظر حفظ امنیت و حریم خصوصی اطلاعات اهمیت دارد. با استفاده از این ویژگی کاربران از دسترسی غیرمجاز به فایل‌ها جلوگیری می‌کنند، این امر برای محافظت فایل‌هایی که شامل اطلاعات حساس یا مهمی هستند ضروری است. با استفاده از رمزگذاری، حتی اگر فایل‌ها به دست شخصی ناشناخته‌ای برسد، او نمی‌تواند آن‌ها را باز کند و به اطلاعات داخلی آن‌ها دسترسی پیدا کند. علاوه بر این، این فرایند از اعمال تغییرات غیرمجاز روی فایل محافظت می‌کند.  
دوره آموزش ایجاد پسورد روی فایل زیپ و فشرده در WinRAR (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد پسورد روی فایل زیپ و فشرده در WinRAR (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی