اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
طراحی کشتی با کامپیوتر
مسیر آموزشی

طراحی کشتی با کامپیوتر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:محمد مونسان5
  • زمان:15 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس "طراحی کشتی با کامپیوتر" یک درس 3 واحدی در مقطع لیسانس رشته مهندسی معماری دریایی (کشتی سازی) است. با توجه به توسعه نرم افزارهای تخصصی در طراحی کشتی، لازم است دانشجویان این رشته با نرم افزارهای تخصصی آشنایی داشته باشند. این درس در قالب 17 ساعت تدریس، علاوه بر یک مرور کلی بر نرم افزارهای عمومی مورد استفاده در کارهای مهندسی، نحوه تولید جدول آفست، تهیه بدنه سه بعدی کشتی در نرم افزار Solidwork ، تحلیل هیدرومکانیکی در نرم افزار Maxsurf، طراحی پروانه کشتی و برخی نرم افزارهای دیگر را ارائه می کند.
دوره طراحی کشتی با کامپیوتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد مونسان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی کشتی با کامپیوتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بسیارـعالی و کامل دست شما درد نکنه دکتر

کاربر مکتب‌خونه

سلام جناب مونسان اول خسته نباشی دوم امیدوارم که بقیه مهندسان کشور به شما اقتدا کنند بسیار عالی وکار کرده ومسلط وتوانا درس ها را ارایه کردید بسیار باز هم تشکر میکنم و ا میدوارم وطن نیز از فرزندان برومندی مثل شما تشکر کند اما چند نکته فرعی را به شما ارایه میدهم اگر مقبول بود انجام دهید اول صدا و موزیک اموزش مکس سورفیس اصلا مناسب نیست یعنی اینکه خودتان اموزش دهید دوم صفر تا صد یک طراحی کشتی مثلا ده هزار تنی را که ساخته شده و نمونه دارد کاملا طراحی کنید ودر یک فایل جداگانه حتی به بازار عرصه کنید اما کاملا طراحی مهندسی شده را با کشتی ساخته شده و ازمایش های انجام شده را کاملا به صورت یک مانیفیست ارائه دهید تا دل مهندسان در درست بودن روش ها قرص ومحکم شود مانند mp 17 انگلیسی سوم اول ترایبون را اموزش دهید وبعد با ترایبون یک کشتی را طراحی کنید مطمئن باشید روش های طراحی وریزه کاری های انها فقط در مقایسه دقیق طراحی ها با انچه ساخته شده در میاید به هر حال بسیار بسیار از جنابعالی تشکر میکنم بسیار زحمت کشیده اید وانشالله که قدر زحمات شما را حاکمیت بداند

مسلم

بد نیستا

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی