اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نوشته‌های اداری وسیله ایجاد ارتباط رسمی درسازمانها ست. از طرفی ارتباطات در سازمان همانند سیستم جریان خون در بدن موجود زنده عمل می‌کند. باتوجه به اهمیت بالای این مبحث در جهت آماده‌سازی موثر نیروی انسانی، درسی به نام مکاتبات اداری و گزارش‌نویسی به مجموعه دروس دانشگاهی و موسسات اموزشی عالی کشور اضافه شده است. در این آموزش ابتدا به مبانی و فلسفه نوشتن می‌پردازیم؛ ارتباطات رسمی در سازمان‌ها، انواع نامه‌های اداری و ارتباط سازمانی را بررسی می‌کنیم و در ادامه مراحل تهیه نوشته را یاد می‌گیریم و در نهایت نحوه نوشتن صورت‌جلسه، گزارش، و فرم را فرا می‌گیریم و انواع این نوشته‌ها را خواهیم شناخت.
دوره آموزش اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط خدیجه کارگر اسفندابادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی