اطلاعات دوره
اصول برنامه نویسی C و ++C
مسیر آموزشی

اصول برنامه نویسی C و ++C

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان برنامه‌نویسی ++C یک زبان برنامه‌نویسی رایانه‌ای همه‌منظوره، شیءگرا، سطح بالا و چندرگه ، عمومی و با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی تجاری هست. در این درس این زبان به صورت مفصل مورد بررسی قرار میگیرد . این درس به دانشجویان همه رشته های مهندسی به خصوص دانشجویان سال اولی توصیه میشود کتاب پیشنهادی درس : برنامه نویسی به زبان C++، نویسندگان دایتل و دایتل، ترجمه دکتر مرتضی صاحب زمانی، نشر شیخ بهایی لینک مطالب درس، تکالیف ، امتحانات ، کوییز ها و اسلاید ها :اینجا را کلیک کنید ***در جلسه هفتم از دقیقه 40 به بعد صدا و تصویر هماهنگ نیست***
دوره اصول برنامه نویسی C و ++C دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط کیارش بازرگان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اصول برنامه نویسی C و ++C را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام دوره بسیار عالی هست .آخر جلسه 10 مثالی زده شده درباره اعداد کامل که یه خطای معنایی داره majmoo+=i+(n/i) باید بشه که جواب نهایی درست باشه و اعداد کامل بین 1 تا 1000 رو نشون بده اگر نخواهیم n/iرا اضافه کنیم شرط حلقه باید i<=n/2 باشه . اعداد 1و6و28و496 اعداد کامل 1 تا 1000 اند.

جمال

خسته نباشی و موفقیت استاد عزیز

محمدامین

استاد عالی درس دادن...ریز به ریز نکته به نکته

مریم

بسیار عالی جهان سپاس از استاد و شما و همکاران یک پیشنهاد: اگر در کنار درس های ریکارد شده و تمرینات، سافت ویر همون برنامه با همون ورژنی که تدریس می شه قرار داده شود مجموعه آموزشی تان تکمیل خواهد شد.

کاربر مکتب‌خونه

عالی هستین استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی