اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه ۲
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه ۲

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ندا هوشیار0
  • زمان:3 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه ۲، به عنوان یک درس تخصصی در زمینه روانشناسی و آموزش به کودکان دارای مشکلات و نیازهای ویژه است. این درس به تفصیل به مسائل مرتبط با کودکانی که نیاز به مراقبت و آموزش ویژه دارند می‌پردازد. با توجه به مشکلاتی که این اختلالات بهره هوشی و عملکردی در زمینه‌های رفتاری، اجتماعی و تحصیلی ایجاد می‌کند، لذا هر گونه مطالعه، تشخیص و شناسایی، پیشگیری، کنترل و درمان ارزشمند خواهد بود و تسلط بر این درس، در ورود متخصصین به بازار کار در حوزه‌های تربیت، آموزش و درمان این کودکان مفید و موثر خواهد بود. در این آموزش، ‌در خصوص کودکان با نیازهای ویژه و طبقه‌بندی آن‌ها، همچنین ویژگی‌های این کودکان که شامل کم‌شنوا، کم‌بینا، تیزهوش، دانش‌آموزان دیر آموز و عقب‌ماندگان ذهنی، کودکان با نارسایی‌های ویژه یادگیری آشنا می شویم. همچنین در مورد ویژگی های هر دسته از این کودکان،نحوه تشخیص,علت ها و میزان شیوع و طبقه بندی هر دسته صحبت خواهد شد.این آموزش با زبان ساده و کاربردی می کوشد شما را برای شناسایی و تشخیص این کودکان آماده سازد.
دوره آموزش روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ندا هوشیار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی