اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی رشته مهندسی عمران – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی رشته مهندسی عمران – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرش رحیمی4.9
  • زمان:1 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهندسان عمران، به طور کلی در بخش‌های مختلفی از بازار کار، از جمله طراحی و ساخت ساختمان‌های مسکونی و تجاری، پل‌ها، بلوارها، تونل‌ها، تصفیه‌خانه‌های آب‌وفاضلاب، خطوط انتقال آب، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و حتی رویه‌های بتنی و مسیرهای حمل‌ونقل مشغول به کار می‌شوند. در کشورهای در حال توسعه، توسعه زیرساخت‌های شهری در حال انجام است؛ از این رو، مهندسان عمران در این کشورها با بازار کار پویا و رو به رشدی روبه‌رو هستند. با توجه به گستردگی حوزه کاری مهندسان عمران، شرکت‌های خصوصی و دولتی در پروژه‌های مختلف این حوزه از جمله پروژه‌های ساختمانی و توسعه زیرساخت‌های شهری به انضمام کلیه پروژه‌های صنایع مختلف از قبیل نفت، گاز و پتروشیمی با آن‌ها همکاری می‌کنند.
دوره معرفی رشته مهندسی عمران – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی رشته مهندسی عمران – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی