اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خطاهای شناختی + ارزیابی، تشخیص و نحوه برخورد
مسیر آموزشی

آموزش خطاهای شناختی + ارزیابی، تشخیص و نحوه برخورد

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زینب پدرام0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خطای شناختی (Cognitive Bias)، یک خطای ناخودآگاه در فرایند تفکر است که باعث می‌شود فرد تفسیر نادرستی از جهان اطرافش داشته باشد. این خطا روی تصمیم‌ها و قضاوت‌های فرد تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که بر مبنای اطلاعات غیر واقعی تصمیم بگیرد. همان‌طور که بدن می‌تواند در معرض حمله ویروس‌ها قرار بگیرد، ذهن هم می‌تواند در معرض خطاهای شناختی یا همان ویروس‌های ذهنی قرار بگیرد و آلوده شود و در نتیجه نتواند درست عمل کند. بنابراین بسیار مهم است که همه افراد این خطاهای شناختی را بشناسند و بتوانند آن‌ها را خیلی سریع شناسایی و حل کنند. راه‌حل بسیاری از مشکلات در زندگی روزمره مانند اضطراب، افسردگی، مشکلات در روابط بین‌ فردی، خشم و... همین خطاهای شناختی هستند و آشنایی با خطاهای شناختی، به بهبود زندگی، کمک به‌سزایی می‌کند. در این آموزش، ابتدا به ضرورت شناخت خطاهای شناختی می‌پردازیم. سپس به صورت کامل، خطاهای شناختی را یاد می‌گیریم. در انتها، نحوه ارزیابی و تشخیص و راه‌حل رویارویی با این افکار را تشریح می‌کنیم.
دوره آموزش خطاهای شناختی + ارزیابی، تشخیص و نحوه برخورد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زینب پدرام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خطاهای شناختی + ارزیابی، تشخیص و نحوه برخورد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی