اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان دکس در پاور بی آی – تحلیل داده با DAX در Power BI
مسیر آموزشی

آموزش زبان دکس در پاور بی آی – تحلیل داده با DAX در Power BI

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس فرمانی5
  • زمان:4 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به این که پیاده‌سازی کامل فرایند هوش تجاری نیاز به دانش فنی و سرمایه و آموزش دارد، سازمان‌های کوچک بیشتر متمایل هستند از ابزارهایی موسوم به Self Service BI یا هوش تجاری سلف‌سرویس استفاده کنند، زیرا این ابزارها نیاز به دانش فنی و زیرساخت و سرمایه کمتری برای پیاده‌سازی دارند. یکی از محبوب‌ترین این ابزارها، نرم‌افزار Power BI است. در این نرم‌افزار از زبان DAX (Data Analysis Expressions) استفاده می‌شود. با توجه به این‌که زبان DAX یکی از ارکان اساسی نرم‌افزار Power BI است و امکان ایجاد تحلیل‌های بسیاری را به کاربران می‌دهد، یادگیری این زبان برای تحلیل داده بسیار ضروری است. در این آموزش، توابع پرکاربرد اساسی شامل توابع آماری، رشته‌ای، جدولی، فیلتر و... در قالب مثال‌های متعدد آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش زبان دکس در پاور بی آی – تحلیل داده با DAX در Power BI دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس فرمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان دکس در پاور بی آی – تحلیل داده با DAX در Power BI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی