اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش قوانین بیمه بیکاری و ثبت نام و درخواست بیمه بیکاری (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش قوانین بیمه بیکاری و ثبت نام و درخواست بیمه بیکاری (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد مرادی5
  • زمان:30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بیمه بیکاری، از اقدامات حمایتی دولت در برابر بیکاری است؛ که به افرادی که به دلیل عدم نیاز کارفرما، از کار بیکار شده‌اند؛ اجازه می‌دهد تا به صورت موقت از کمک مالی دولت استفاه کنند. امروز به علت پیشرفت تکنولوژی اکثر امور از طریق سامانه‌ها و به صورت غیر حضوری انجام می‌شود. شهروندان جامعه برای دریافت حق‌و‌حقوق خود باید روش استفاده از سامانه‌ها را یاد بگیرند. از آنجا که هر فرد ممکن است به دلایل مختلف از شغل خود برکنار شود؛ یادگیری ثبت درخواست بیمه بیکاری از طریق سامانه، برای هر فرد در مواقع لزوم، ضرورت دارد.
دوره آموزش قوانین بیمه بیکاری و ثبت نام و درخواست بیمه بیکاری (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قوانین بیمه بیکاری و ثبت نام و درخواست بیمه بیکاری (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی