اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تنظیمات حاشیه صفحه در ورد – سریع و آسان (ریگان)
مسیر آموزشی

آموزش تنظیمات حاشیه صفحه در ورد – سریع و آسان (ریگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

حاشیه‌های صفحه به فضاهای خالی در اطراف متن اطلاق می‌شود که معمولا در چهار طرف صفحه قرار دارند. با تنظیم دقیق حاشیه‌ها اسناد مطابق با استانداردها و نیازهای خاص هر ارگان یا سازمان تنظیم می‌شود. پس، تنظیمات حاشیه صفحه در ورد یکی از ابزارهای اساسی و مهم در فرایند نگارش و ویرایش اسناد است که با استفاده از آن می‌توان ظاهر و ترتیب محتوای خود را به طور دقیق کنترل کرد. در دنیای آموزش، معلمان و دانشجویان از این قابلیت برای تنظیم پروژه‌ها و تکالیف خود استفاده می‌کنند. در حوزه کسب و کار، مدیران و کارکنان از تنظیمات حاشیه برای تهیه اسناد رسمی، گزارش‌های مالی و نامه‌های اداری بهره می‌برند. همچنین در طراحی بروشورها، خبرنامه‌ها و سایر مواد تبلیغاتی، تنظیم دقیق حاشیه‌ها به ایجاد اسنادی حرفه‌ای و جذاب کمک می‌کند. برای کسانی که به دنبال حرفه‌ای شدن در کاربری مجموعه نرم‌افزارهای آفیس و به‌ویژه ورد هستند یا می‌خواهند به صورت حرفه‌ای در این حوزه یا حوزه‌هایی مثل ویراستاری، صفحه آرایی یا حتی تولید محتوا فعالیت کنند، تسلط بر تنظیمات حاشیه یک صفحه، مهارتی ضروری و پایه‌ای محسوب می‌شود.
دوره آموزش تنظیمات حاشیه صفحه در ورد – سریع و آسان (ریگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تنظیمات حاشیه صفحه در ورد – سریع و آسان (ریگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی