اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی رشته مهندسی کامپیوتر – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رشته مهندسی کامپیوتر یکی از پرطرفدارترین رشته‌های مهندسی در دنیای امروز است. این رشته به مطالعه و طراحی سیستم‌های کامپیوتری، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای کامپیوتری می‌پردازد. مهندسان کامپیوتر در توسعه و بهینه‌سازی فناوری‌های مرتبط با کامپیوتر، می‌توانند در گرایش‌های مختلف این رشته، مانند مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار، مهندسی کامپیوتر گرایش سخت‌افزار، گرایش هوش مصنوعی، گرایش معماری کامپیوتر و گرایش شبکه‌های کامپیوتری به ادامه تحصیل دهند که هر کدام از این گرایش‌ها به جنبه‌های خاصی از سیستم‌های کامپیوتری می‌پردازند. این رشته شامل آموزش در زمینه‌های متنوعی از جمله برنامه‌نویسی، طراحی سیستم، طراحی و توسعه نرم‌افزار، طراحی و توسعه سخت‌افزار، شبکه‌های کامپیوتری، امنیت اطلاعات، و هوش مصنوعی است. اگر به فناوری و حل مسئله علاقه دارید و از کار با کامپیوتر لذت می‌برید، مهندسی کامپیوتر می‌تواند رشته مناسبی برای ادامه تحصیل شما باشد. با این رشته مهارت‌های باارزشی را  کسب می‌کنید که در بازار کار امروزی بسیار مورد تقاضا و در بورس است. در نهایت، حوزه‌هایی مانند هوش مصنوعی، امنیت، رایانش ابری و اینترنت اشیا در حال حاضر حوزه‌هایی هستند که در سطح دنیا بیشتر به این موارد پرداخته می‌شود.
دوره معرفی رشته مهندسی کامپیوتر – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی رشته مهندسی کامپیوتر – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی