اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌افزار COMFAR III به همراه مبانی مطالعات اقتصادی
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار COMFAR III به همراه مبانی مطالعات اقتصادی

818,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 818,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :275 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:مجید عقلایی3.7
  • زمان:26 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در ابتدا باید بدانیم که لغت کامفار یا همان COMFAR مخفف شده چیست. کامفار یا COMFAR در واقع کوتاه شده عبارت Computer Model for Feasibility Analysis and Reporting است و ترجمه تحت‌الفظی آن به‌صورت مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش‌گیری درآمده است. کامفار نرم‌افزاری است که از آن برای امکان سنجی، تهیه، ارزیابی و تحلیل انواع پروژه‌های مالی و اقتصادی استفاده می‌شود. کاربر به کمک این نرم‌افزار می‌تواند انواع نتایج مالی، اقتصادی صنعتی و اقتصادی غیر صنعتی را به آسانی تجزیه و تحلیل کند و در اختیار کاربران خود قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توان آسیب‌ها و تأثیرات زیست محیطی یک پروژه را قبل از به اجرا در آمدن آن پروژه بررسی کرد. وقتی می‌خواهید استارت یک پروژه را بزنید به کمک آموزش نرم‌افزار کامفار و مدل‌سازی می‌توانید تأثیر هر یک از پارامترهای ورودی و همچنین تأثیر تغییرات هر یک از آن‌ها بر روی نتیجه کار را نیز بررسی کنید. پس از آن و با مشاهده نتیجه می‌توانید برای استارت پروژه مورد نظر تصمیم‌گیری کنید. تاریخچه نرم افزار کامفار اولین نسخه از این برنامه برای اولین بار در سال‌های 1981 تا 1986، در شرایطی که تنها از یکی از زبان‌های خارجی را پشتیبانی می‌کرد، به بازار عرضه شد. بین سال‌های 1986 تا 1994 نسخه بعدی(نسخه دوم) نرم‌افزار کامفار COMFAR که 4 بخشی اصلی داشت و از 4 زبان پشتیبانی می‌کرد، رونمایی شد. نسخه سوم از این نرم‌افزار بین سال‌های 1995 تا 2009 ارائه شد که پیشرفته‌تر بود و شامل 6 بخش و پشتیبانی از 19 زبان می‌شد. آخرین نسخه از نرم‌افزار COMFAR نیز در سال 2010 ارائه شده که ویژگی‌های کاربردی بسیاری را در خود جای داده بود. این نسخه از نرم‌افزار کامفار که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند، باعث شد تا کاربران فارسی‌زبان و ایرانی کامفار، بتوانند بسیار راحت‌تر از قابلیت‌های ویژه آن استفاده کنند. چه افرادی به دوره‌ی آموزش نرم‌افزار COMFAR به همراه مبانی مطالعات اقتصادی نیاز خواهند داشت؟ آموزش نرم‌ افزار کامفار (COMFAR) یکی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه مدیریت پروژه یک دوره 8 ساعته پروژه محور در مکتب‌خونه است. این دوره مناسب تمام افرادی است که می‌خواهند کسب و کار خودشان را راه‌اندازی کنند و شاید بتوان گفت که عمومیت دارد. اما احتمالا دانشجویان رشته‌های تحصیلی مهندسی صنایع، کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت صنعتی با این درس بیشتر سر و کار دارند. پیشنهاد می‌شود تا در کنار این درس برای درک و فهم بیشتر مباحث اقتصادی، دوره‌ی آموزشی رایگان مبانی اقتصاد که توسط دکتر مسعود نیلی در دانشگاه‌ صنعتی شریف تدریس شده است را نیز مشاهده بفرمایید. همچنین از آنجایی که در اکثر اوقات طرح‌های توجیهی به همراه یک پروپوزال به سرمایه‌گذار داده می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم تا به عنوان دوره‌ای تکمیلی، دوره‌ی آموزش تنظیم و ارائه پروپوزال کسب و کار را نیز مشاهده بفرمایید.
دوره آموزش نرم‌افزار COMFAR III به همراه مبانی مطالعات اقتصادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجید عقلایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 818,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار COMFAR III به همراه مبانی مطالعات اقتصادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بابک

سلام،کلاس خوبی بود،تغریبا همه ویدیو ها رو 3 4 بار نگاه کردم تا کاملا با مفاهیم آشنا بشم،

حسین

سلام کلاس بسیار خوبی بود با توضیحات کامل و مثال‌های عملی و تسلط استاد. با استفاده از این کلاس میشه به خوبی یک پروژه امکان سنجی رو با کامفار به سرانجام رسوند. چند تا نکته برای ارتقای کلاس به نظرم می رسه: 1- در یک فایل مجزا (که نیازی نیست توسط مهندس عقلایی تهیه بشه) نحوه نصب نرم افزار کامفار آموزش داده بشه. 2- یک پیوست کامل شامل قوانین مالیاتی و سال‌های استهلاک و ... اضافه بشه که برای پروژه های خودمون هم بتونیم از اون فایل استفاده کنیم چون من یک رفرنس معتبر برای چنین مواردی پیدا نکردم. 3- کمی بیشتر روی نحوه تحلیل و تفسیر گزارش های نهایی توضیح داده بشه تا دانش‌آموختگان این دوره با تسلط کامل به سراغ نمونه های واقعی بروند. ممنون

حدیث

تدریس استاد خیلی خوبه...پاسخگویی اپراتورها هم واقعا عالیه...تشکر از همه عوامل مکتب خونه

علی

استاد کارشون خوبه ولی نرم افزار داغونه از نصبش گرفته تا اجراش مصیبته و اصلا نرم افزار قوی ای نیست. ازین بابت پشیمونم از خرید دوره

عباس

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی