اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیوسیستماتیک جانوری – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش بیوسیستماتیک جانوری – جامع و با مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بیوسیستماتیک جانوری یکی از دروس دانشگاهی گرایش‌های رشته زیست‌شناسی جانوری در مقطع کارشناسی ارشد است که علاوه بر دانشجویان، برای طبیعت‌دوستان و علاقه‌مندان به مباحث تکاملی نیز می‌تواند جالب توجه باشد. سیستماتیک، بررسی تنوع موجودات زنده است و بیوسیستماتیک یا سیستماتیک نوین، استفاده از روش‌ها و نگرش‌های نوین برای این مطالعات است. در این فرادرس به منظور درک درست ماهیت تنوع موجودات و تعیین دقیق وضعیت تاکسونومیکی (Taxonomy)، هر نمونه جانوری به موضوعات مختلف مطرح شده در این حیطه و نیز در ابتدا به بررسی جایگاه این علم در میان سایر علوم می‌پردازیم و پس از آن با اصطلاحات مختلف مورد استفاده در تاکسونومی و مفاهیم گونه‌ای آشنا می‌شویم.
دوره آموزش بیوسیستماتیک جانوری – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نعیمه اسکندرزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیوسیستماتیک جانوری – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی