اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پرایس اکشن چیست + آشنایی برای ورود به بازار سرمایه (رایگان)
مسیر آموزشی

پرایس اکشن چیست + آشنایی برای ورود به بازار سرمایه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد صفار0
  • زمان:38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پرایس اکشن (Price Action)، یک روش معاملاتی است که طی آن معامله‌گران به جای استفاده از اندیکاتورها، بر اساس کندل‌ها، سطوح مهم مقاومتی و حمایتی و روند حرکت قیمت، به تحلیل بازارهای مالی می‌پردازند. با تحلیل پرایس اکشن، معامله‌گران می‌توانند از الگوها، سطوح حمایت و مقاومت و سیگنال‌های قیمتی برای تصمیم‌گیری بهره ببرند که این اطلاعات بهبود قابل توجهی در تصمیم‌گیری‌های معاملاتی آن‌ها ایجاد می‌کند. با تمرکز بر روی پرایس اکشن، معامله‌گران می‌توانند به دقت بیشتری در تحلیل نمودارهای قیمتی دست یابند و از این طریق احتمال موفقیت در معاملات خود را افزایش دهند. مطالعه و تمرین در زمینه پرایس اکشن، باعث می‌شود معامله‌گران الگوهای مختلف در نمودارهای قیمتی را شناسایی کنند تا تحلیل دقیق‌تری از رفتار بازار داشته باشند. در این دوره آموزشی، شما مخاطبین عزیز با مفاهیم و تعاریف کلی پرایس اکشن آشنا خواهید شد و اجزا و المان‌های اصلی تشکیل‌دهنده این روش معاملاتی را در بازارهای مالی خواهید آموخت. علاوه بر آن نیازمندی‌های عمومی جهت به‌کارگیری این روش در بازارهای مالی برای عموم علاقه‌مندان تشریح خواهد شد.
دوره پرایس اکشن چیست + آشنایی برای ورود به بازار سرمایه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد صفار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پرایس اکشن چیست + آشنایی برای ورود به بازار سرمایه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی