اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دیپ لرنینگ Deep Learning چیست؟ – مبانی و کاربرد یادگیری عمیق (رایگان)
مسیر آموزشی

دیپ لرنینگ Deep Learning چیست؟ – مبانی و کاربرد یادگیری عمیق (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هوش مصنوعی (AI) تلاش می‌کند کامپیوترها را به گونه‌ای آموزش دهد تا مانند انسان‌ها فکر کنند و یاد بگیرند. یادگیری عمیق یک رویکرد برای انجام این کار است. یادگیری عمیق به ماشین کمک می‌کند تا داده‌ها را مشابه مغز انسان پردازش کند. از روش‌های یادگیری عمیق برای خودکارسازی کارهایی که معمولا به هوش انسانی نیاز دارند، مانند توصیف تصاویر یا تبدیل یک فایل صوتی به متن استفاده می‌شود. یادگیری عمیق امروزه اساس توسعه و پیشرفت در حوزه‌های گوناگونی از جمله هوش مصنوعی، پردازش تصویر، پردازش زبان طبیعی و غیره است. آشنایی کسب‌وکارها با این حوزه باعث می‌شود تا از تحلیل داده‌های بزرگ استفاده کنند، پیش‌بینی‌های دقیقی ارائه دهند و کارایی و کاربردی بالاتری در سیستم‌ها و خدمات خود داشته باشند. همچنین، آشنایی با این فناوری به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از آن به بهبودهای قابل توجهی در عملکرد و نتایج خود دست یابند. در این آموزش با یادگیری عمیق در هوش مصنوعی آشنا می‌شویم و کاربردهای آن در دنیای امروز معرفی را خواهیم کرد.
دوره دیپ لرنینگ Deep Learning چیست؟ – مبانی و کاربرد یادگیری عمیق (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نازیلا پورحاجی آقاینگجه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دیپ لرنینگ Deep Learning چیست؟ – مبانی و کاربرد یادگیری عمیق (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی