اطلاعات دوره
کارگاه تصویربرداری مغزی (ساختاری و عملکردی)
مسیر آموزشی

کارگاه تصویربرداری مغزی (ساختاری و عملکردی)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حامد اختیاری4.4
  • زمان:14 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدتی پیش در کارگاهی که با مدیریت دکتر حامد اختیاری و با تدریس اساتید مختلف برگزار گردید اصول تصویربرداری مغزی عملکردی و ساختاری و نحوه طراحی و اجرای مطالعه در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. ویدئوهای این کارگاه با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناخت در این مکان قابل دسترس عموم علاقه‌مندان است. این کارگاه می‌تواند در واقع تکمیلی بر درس‌های قبلی منتشر شده از دکتر اختیاری پیرامون علوم اعصاب شناختی و فناوری‌های نقشه‌برداری مغزی باشد. امکانات کنونی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، اجرای عملی آموزش‌های این کارگاه را در داخل کشور تسهیل نموده است. آدرس سایت آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز nbml.ir
دوره کارگاه تصویربرداری مغزی (ساختاری و عملکردی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حامد اختیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه تصویربرداری مغزی (ساختاری و عملکردی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بینهایت سپاسگزارم برای تک تک دروره های بسیار مفیدی که در اختیار ما میذارید . در حال دیدن دوره های دکتر اختیاری هستم که بسیار اموزنده و مفید هستند ... کاری که شما مکتب خونه ایها انجام میدید ارزشمنده ... برقرار باشید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی