اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مکانیک خاک  – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک خاک – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مکانیک خاک، در مطالعه خواص فیزیکی و استفاده از خاک‌ها، به ویژه در برنامه‌ریزی پی سازه‌ها استفاده می‌شود. در واقع مکانیک خاک یک زمینه علمی رشته مهندسی عمران است که رفتار مکانیکی خاک را مطالعه می‌کند. مکانیک خاک در مهندسی عمران بسیار مهم است؛ زیرا اصولی را توصیف می‌کند که در پروژه‌های زیرساختی مانند ساختمان‌ها، پل‌ها، تانک‌ها، خاکریزها، سدها و تونل‌ها بسیار با اهمیت است. مکانیک خاک با مکانیک سیال کلاسیک یا مکانیک جامد متفاوت است؛ زیرا خاک مخلوط ناهمگن از ذرات جامد (شن، سنگ، ماسه، سیلت و خاک رس)، و مایع و گاز (سیستم سه‌فاز) است. بر این اساس درک و پیش‌بینی رفتار خاک پیچیده خواهد بود. برای به دست آوردن خصوصیات مکانیکی خاک، آزمایش در محل و آزمایشگاه انجام و از راه‌حل‌های تحلیلی یا مدل‌های سازنده برای شبیه‌سازی رفتار آن استفاده می‌شود. خاک یک مجموعه طبیعی از ذرات معدنی است که گاهی اوقات شامل ترکیبات آلی نیز می‌شود و دارای فازهای جامد، مایع و گاز است. این که چگونه خاک یک مکان معین، تنش‌های وارد شده بر آن توسط وزن سازه‌ها را تحمل می‌کند یا این که چگونه به حرکت در جریان ساخت‌وساز پاسخ می‌دهد؛ به ویژگی‌های مختلفی بستگی دارد. در واقع هدف از استفاده از مکانیک خاک بسته به پروژه متفاوت است؛ اما به طور گسترده با هدف اطمینان از ثبات خاک و محدود کردن تغییر شکل‌های آن در شرایط کنترل جریان آب زیرزمینی مورد بررسی قرار داده می‌شود. این عنوان آموزشی پایه بسیاری از رشته‌ها از جمله عمران، سازه‌های هیدرولیکی، کشاورزی و هیدرولوژی است.
دوره آموزش مکانیک خاک – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم تیموری یگانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک خاک – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی