اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی رشته مهندسی محیط زیست – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی رشته مهندسی محیط زیست – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رشته مهندسی محیط زیست، به عنوان یک زیرشاخه مهندسی محیطی، به بررسی و مدیریت اثرات مخرب فعالیت‌های انسانی بر محیط زیست می‌پردازد و راهکارهایی برای حفظ و بهبود کیفیت محیط زیست ارائه می‌دهد. با توجه به افزایش نگرانی‌ها در جهان درباره حفظ محیط زیست و پایداری منابع طبیعی، بازار کار برای فارغ‌التحصیلان این رشته، رو به رشد است. دانشجویان این رشته، با مطالعه دروس تخصصی زیست‌شناسی محیطی، شیمی محیطی، فناوری‌های محیط زیست، و مدیریت پسماند، دانش و مهارت‌های لازم برای مدیریت و حفظ محیط زیست را کسب می‌کنند و می‌توانند به چالش‌های محیط زیستی مدرن پاسخ دهند. مهارت‌های لازم برای فعالیت در رشته مهندسی محیط زیست شامل مهارت‌های حل مسئله، تحلیلی، ارتباطی، کار تیمی، و تعهد به پایداری است. اولین مهارتی که در این رشته بسیار حائز اهمیت است، مهارت حل مسئله است. مهندسان محیط زیست باید بتوانند مسائل پیچیده مرتبط با محیط زیست را تجزیه‌و‌تحلیل کرده و راه‌حل‌های کارآمد و پایدار برای آن‌ها ارائه دهند. بعلاوه، مهارت تحلیل داده‌ها نیز برای جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌های محیط زیستی بسیار ضروری است. ارتباط موثر با ذی‌نفعان مختلف، از جمله مردم، دولت و صنعت، توانایی کار در تیم‌های چندرشته‌ای و تعهد به پایداری و حفظ محیط زیست نیز از جمله مهارت‌های موردنیاز مهندسان محیط زیست است.
دوره معرفی رشته مهندسی محیط زیست – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی رشته مهندسی محیط زیست – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی