اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کنترل های سازه ای در ایتبس ETABS برای مهندسی سازه
مسیر آموزشی

آموزش کنترل های سازه ای در ایتبس ETABS برای مهندسی سازه

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کنترل‌های سازه‌ای، به مجموعه‌ای از فرایندها، فناوری‌ها و استراتژی‌های مورد استفاده در مهندسی سازه اشاره دارد که برای مدیریت و افزایش کارایی و ایمنی سازه‌ها به کار می‌روند. این کنترل‌ها به طراحان و مهندسان این امکان را می‌دهند که در تمامی مراحل عمر سازه، از طراحی و ساخت تا بهره‌برداری و نگهداری، سازه‌ها را به طور دقیق بررسی و ارزیابی کنند و در صورت نیاز تصمیم‌های مناسبی اتخاذ کنند. این کنترل‌هاُ یکی از جنبه‌های اساسی در مهندسی سازه و ساختمانی است که نقش بسیار مهمی در تضمین ایمنی، پایداری و عمر مفید سازه‌ها ایفا می‌کند. کنترل‌های سازه‌ای به مهندسان و طراحان این امکان را می‌دهند تا سازه‌ها را در مقابل تغییرات محیطی، زلزله‌ها، خوردگی، و مشکلات دیگر کنترل کرده و بهبود بخشند. در این آموزش ابتدا کلیاتی از هر کنترل بیان می‌شود؛ سپس به صورت عملی و قدم‌به‌قدم، در نرم‌افزار ایتبس، کنترل مربوطه تشریح می‌شود و حالات مختلف هر کنترل بررسی خواهد شد؛ در صورتی کنترل‌ها جوابگو نباشند، راه‌های جواب گرفتن از هر کنترل نیز بیان می‌شود.
دوره آموزش کنترل های سازه ای در ایتبس ETABS برای مهندسی سازه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد مهدی چیت‌‌ساز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل های سازه ای در ایتبس ETABS برای مهندسی سازه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی