اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
امپرسیونیسم چیست و آثار معروف – معرفی سبک هنری امپرسیونیست (رایگان)
مسیر آموزشی

امپرسیونیسم چیست و آثار معروف – معرفی سبک هنری امپرسیونیست (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امپرسیونیسم یک سبک هنری است که به صورت نوآورانه و انقلابی، در قرن نوزدهم میلادی، سبکی نو را در هنر ایجاد کرد. هنرمندان طرفدار این سبک علاقه‌مند هستند که برای کشیدن آثارشان از فضای باز به جای محیط بسته استفاده کنند. در این سبک سعی می‌شود نمایش احساسات با استفاده از دریافت لحظه‌ای از مناظر طبیعی و با کمک نور و رنگ در طبیعت و تاثیر آن بر زندگی انسان‌ها، صورت بگیرد. در این آموزش می‌خواهیم با این سبک هنری آشنا شویم. شناخت سبک های مختلف هنری، به ما در انتخاب سبک خود در خلق آثار هنری کمک کند. سبک امپرسیونیسم ابزارها و تکنیک هایی برای بیان ایده ها و احساست به صورت خلاقانه را در اختیار ما میگذارد و به ما کمک می کند که درک عمیق تری از جهان و ارتباطات انسانی داشته باشیم. با دیدن این آموزش فرصت آشنایی با امپرسیونیسم را خواهیم داشت. در این آموزش، با سبک امپرسیونیسم و ویژگی‌های این سبک هنری آشنا شده و سپس تاریخچه ابداع این سبک، هنرمندان مشهور و معروف‌ترین آثار امپرسیونیسم را مرور می‌کنیم. همچنین آثاری از پساامپرسیونیسم را نیز مورد بررسی قرار داده و به ورود امپرسیونیسم به حوزه‌های هنری دیگر مانند موسیقی، ادبیات، عکاسی و سینما خواهیم پرداخت.
دوره امپرسیونیسم چیست و آثار معروف – معرفی سبک هنری امپرسیونیست (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ویانا میرزائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره امپرسیونیسم چیست و آثار معروف – معرفی سبک هنری امپرسیونیست (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی