اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت آلبوم دیجیتال با پروشو پرودیوسر ProShow Producer
مسیر آموزشی

آموزش ساخت آلبوم دیجیتال با پروشو پرودیوسر ProShow Producer

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار ProShow Producer، دارای مزایای بسیاری است که می‌توانیم به رابط کاربری آسان و امکانات و ویژگی‌های قدرتمند آن اشاره کرد. این نرم‌افزار دارای کتابخانه‌ای از صدها قالب و سبک ارائه تصاویر در قالب اسلایدشو است، کاربران می‌توانند با استفاده از این قالب‌های متنوع، اسلایدشوهای حرفه‌ای درست کنند و آلبوم دیجیتال بسازند. در این آموزش، ابتدا با محیط نرم‌افزار ProShow Producer آشنا می‌شویم، سپس ساخت آلبوم دیجیتال را توسط این نرم‌افزار به صورت گام‌به‌گام یاد می‌گیریم. در انتها نیز به بررسی نحوه خروجی گرفتن از پروژه آلبوم دیجیتال در پروشو پرودیوسر می‌پردازیم.
دوره آموزش ساخت آلبوم دیجیتال با پروشو پرودیوسر ProShow Producer دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت آلبوم دیجیتال با پروشو پرودیوسر ProShow Producer را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی