اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فایروال پی‌ اف‌ سنس – مدیریت امنیت شبکه با PfSense Firewall
مسیر آموزشی

آموزش فایروال پی‌ اف‌ سنس – مدیریت امنیت شبکه با PfSense Firewall

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سعید پرهیزکار0
  • زمان:3 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی شک تامین امنیت شبکه‌های سازمانی از دغدغه‌های مهم مدیران شبکه است و در این راستا لزوم یادگیری استفاده از فایروال در شبکه می‌تواند شما را در انجام این امر مهم یاری کند. یادگیری کار با فایروال Pfsense به دلیل قدرتمند بودن و همچنین Opensource بودن این فایروال می‌تواند تمام نیازهای شما را در شبکه برآورده سازد. مدیران شبکه می‌توانند به کمک فایروال pfSense، ترافیک ردوبدل شده در شبکه خود را مدیریت کنند. کابران شبکه خود را در دستیابی به اپلیکیشن‌ها، اینترنت و وب‌سایت‌های خود محدود کنند و مدیریت خوبی در جلوگیری از نفوذ هکرها به اطلاعات سازمانی خود داشته باشند. در این آموزش ابتدا در مورد نحوه نصب و پیاده‌سازی فایروال pfSense در محیط مجازی VMware صحبت خواهیم کرد. در ادامه، به نحوه صحیح کانفیگ Networking فایروال می‌پردازیم. پس از آن، در مورد نحوه Zoneبندی شبکه در فایروال و Ruleنویسی بحث می‌کنیم؛ در گام بعدی، با نحوه پیاده‌سازی IPS/IDS برروی رول‌های نوشته‌شده در فایروال آشنا می‌شویم. یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان دسترسی کابران شبکه را به اینترنت به وسیله Captive Portal و احرازهویت کاربران انجام داد و همچنین به راه‌اندازی سرویس‌های DHCP و DNS می‌پردازیم و در نهایت کنترل سطح دسترسی کاربران شبکه به نرم‌افزارهای مختلف را فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش فایروال پی‌ اف‌ سنس – مدیریت امنیت شبکه با PfSense Firewall دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید پرهیزکار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فایروال پی‌ اف‌ سنس – مدیریت امنیت شبکه با PfSense Firewall را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی