اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اتوکد و نقشه های ساختمانی | پایه دهم – شاخه کاردانش
مسیر آموزشی

آموزش اتوکد و نقشه های ساختمانی | پایه دهم – شاخه کاردانش

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس به آموزش دروس و مطالب موجود در کتاب اتوکد و نقشه‌های ساختمانی پایه دهم دوره دوم متوسطه می‌پردازیم. با توجه به حساسیت و اولویت بالای یادگیری نرم‌افزار اتوکد در مباحث مختلف نقشه‌کشی، از جمله صنعتی و ساختمان، در این آموزش به بررسی و تدریس دروس کتاب و حل تمرین‌های موجود پرداخته شده است. البته در کنار محتوای کتاب درسی، برخی مطالب و نکات کاربردی نیز مطرح شده‌اند که در تسلط مخاطب بر این نرم‌افزار و همچنین درک بهتر مطالب درسی، بسیار مفید خواهند بود.
دوره آموزش اتوکد و نقشه های ساختمانی | پایه دهم – شاخه کاردانش دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتوکد و نقشه های ساختمانی | پایه دهم – شاخه کاردانش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی