اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فارسی کردن گوگل کروم – تغییر زبان Google Chrome (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فارسی کردن گوگل کروم – تغییر زبان Google Chrome (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مرورگر کروم، یکی از بهترین و محبوب‌ترین مرورگرها برای وب‌گردی و استفاده در مشاغل مختلف در سراسر جهان است. محبوبیت این مرورگر، عمدتا به دلیل دارا بودن امکانات متنوع و کاربری آسان به همراه پشتیبانی از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف است. همچنین امکانات متنوعی را برای ویرایش صفحات وب، تا حد امکان در اختیالر کاربران قرار می‌دهد. فارسی کردن زبان مرورگر گوگل کروم، باعث دسترسی آسان‌تر به امکانات مرورگر برای کاربران فارسی زبان می‌شود و فهم بهتری از دستورات و قابلیت‌های آن را فراهم می‌کند. این امر همچنین می‌تواند توجه بیشتر کاربران را به مرورگر گوگل کروم جلب کرده و ترویج فناوری در جامعه فارسی زبان را تسهیل کند. به وسیله این قابلیت، کاربران می‌توانند با راحتی بیشتری بین صفحات وب جابه‌جا و از امکانات مرورگر بهره‌مند شوند. در این فرادرس به بررسی نحوه تغییر زبان مرورگر کروم به زبان فارسی می‌پردازیم. در همین راستا، تغییر به سایر زبان‌ها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد و نحوه افزودن زبان جدید، فعال‌سازی زبان مورد نظر و استفاده از قابلیت Spell Check از جمله مواردی است که در این آموزش ارائه می‌شوند.
دوره آموزش فارسی کردن گوگل کروم – تغییر زبان Google Chrome (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فارسی کردن گوگل کروم – تغییر زبان Google Chrome (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی