اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش قضیه بسط دو جمله ای و مثلث خیام (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش قضیه بسط دو جمله ای و مثلث خیام (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی، که به صورت رایگان در فرادرس منتشر شده است، در ابتدا حالات ساده بسط دو جمله ای و اتحادهای مرسوم مورد بررسی قرار می گیرند. در ادامه، ارتباط میان این بسط (با توان های صحیح) و مثلث خیام (یا مثلث پاسکال) بررسی می شود. در نهایت، ضمن بیان فرمول بازگشتی تولید اعداد در مثلث خیام، رابطه بسته مربوط به این جملات در قالب فرمول ترکیبی مبتنی بر فاکتوریل، بیان شده است.
دوره آموزش قضیه بسط دو جمله ای و مثلث خیام (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قضیه بسط دو جمله ای و مثلث خیام (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی