اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک حالت جامد ۱
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک حالت جامد ۱

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:4 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس فیزیک حالت جامد ۱ یکی از دروس تخصصی رشته فیزیک گرایش حالت جامد در مقطع کارشناسی و شاخه‌ای از فیزیک ماده چگال است که به بررسی خواص فیزیکی مواد جامد مانند فلزات، نیمه‌رساناها و نارساناها می‌پردازد. این درس در درک رفتار الکترون‌ها، اتم‌ها و مولکول‌ها در جامدات از جمله برهمکنش آن‌ها، حرکت آن‌ها و همچنین اثرات محرک‌های خارجی مانند میدان‌های مغناطیسی دما و فشار تمرکز دارد. در واقع فیزیک حالت جامد به بررسی خواص فیزیکی ماکروسکوپی و میکروسکوپی ماده به ویژه خواص الکترونیکی و مغناطیسی می‌پردازد. فیزیک حالت جامد به دلیل بحث در خصوص قواعد حاکم بر طرز قرار گرفتن اتم‌ها، بررسی ساختار مواد و بلورها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یادگیری مباحث فیزیک حالت جامد ۱ به درک عمیق‌تری از تفاوت‌ها و ویژگی‌های ماده در حالت جامد کمک کرده و تاثیرات متغیرهای محیطی بر آن‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. یادگیری مباحث درس فیزیک حالت جامد ۱، علاوه بر اینکه برای دانشجویان رشته فیزیک مفید است، می‌تواند در صنایع مختلف مثل ساخت تراشه‌های کامپیوتری، سلول‌های خورشیدی، رایانه‌های کامپیوتری، حسگرها و ... استفاده شود. در این آموزش با ساختارها و انواع شبکه‌های بلوری آشنا خواهیم شد. سپس مباحث مربوط به پراش اشعه X و شبکه وارون، پیوندهای بلوری و ثابت‌های کشسانی، فونون‌ها، ارتعاش‌های بلوری و ویژگی‌های گرمایی آن‌ها را یاد می‌گیریم. همچنین، مباحث مربوط به نظریه الکترون آزاد و نوارهای انرژی را بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش فیزیک حالت جامد ۱ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک حالت جامد ۱ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی