اطلاعات دوره
فیزیک ١
مسیر آموزشی

فیزیک ١

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس فیزیک ۱، مبحث فیزیک مکانیک کلاسیک را پوشش می‌دهد. این درس با حرکت و روابط مرتبط با آن شروع می‌شود و سپس به مبحث دینامیک، کار و انرژی و نوسان می‌پردازد. بسیاری از دانشجویان با مباحث نیمه‌ی اول این درس در دبیرستان آشنا شده‌اند اما نیمه‌ی دوم درس فیزیک ۱ مباحثی را پوشش می‌دهد که برای اکثر دانشجویان تازگی دارد. منبع اصلی این درس کتاب فیزیک هالیدی، جلد اول (مکانیک) است.
دوره فیزیک ١ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمود بهمن آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیزیک ١ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

برای دانشجوهای ترم اول یک مقدار سنگین هست. به جاش کلاس دکتر اجتهادی بهتره. اما برای دانشجوهایی که تا حدی فیزیک ۱ رو بلدن این کلاس دکتر بهمن ابادی بسیار مفیدتره. نکاتی در این کلاس گفته میشه که معمولا اساتید دیگر در کلاسهای فیزیک ۱ نمیگن.

کاربر مکتب‌خونه

بسيار عالی هم تدریس استاد و هم سایت مكتب خونه

کاربر مکتب‌خونه

سلام، خدا خیرتون بده، تدریس استاد بهمن آبادی عالیه

نجمه

سلام. تدریس استاد عالی و بی نقصه لطفا درس فیزیک پایه دو رو هم با تدریس دکتر بهمن آبادی داخل سایت قرار بدین.

کاربر مکتب‌خونه

عدد ۵، سلام خسته نباشید ، با تشکر از استاد که این قدر عالی درس میده امیداوارم خداوند سلامتی وتندرستی وعمر زیاد به ایشان عطا کند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی