اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معادلات دیفرانسیل مرتبه اول – معادله کلرو (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معادلات دیفرانسیل مرتبه اول – معادله کلرو (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معادله کلرو، یکی از معادلات دیفرانسیل مرتبه اول است که در زمینه زیست‌شناسی و مدل‌سازی جمعیت‌ها به کار می‌رود. این معادله توسط متخصص زیست‌شناسی ایتالیایی به نام Alfred Lotka و متخصص ریاضی امریکایی به نام Vito Volterra در اواخر دهه ۱۹۲۰ ارائه شد. معمولا در مواجهه با دو گونه مختلف که در یک محیط زیست با یکدیگر رقابت می‌کنند، معادله کلرو تغییرات جمعیت هر گونه را در زمان بر اساس تعاملات میان آن‌ها مدل می‌کند. این مدل در مواردی از زراعت تا زیست‌شناسی محیط زیست به کار می‌رود.
دوره آموزش معادلات دیفرانسیل مرتبه اول – معادله کلرو (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معادلات دیفرانسیل مرتبه اول – معادله کلرو (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی