اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آشنایی با شغل دیجیتال مارکتر یا بازاریاب دیجیتال – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)
مسیر آموزشی

آشنایی با شغل دیجیتال مارکتر یا بازاریاب دیجیتال – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دنیای امروز عصر دیجیتال است و به علت اهمیت بالایی که مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف دارد؛ اکثر سازمان‌ها به متخصصان دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند و این موضوع فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان ایجاد کرده تا بتوانند مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهند و درآمد کسب کنند. با توجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها به حضور در دنیای دیجیتال، این شغل به یکی از مشاغل مهم و و پرطرفدار در دنیا تبدیل شده است. آشنایی با موقعیت شغلی دیجیتال مارکتر، به افراد کمک می‌کند؛ تا بتوانند در مورد مسیر شغلی خود جهت ورود یا عدم ورود به این حوزه، تصمیم بهتری بگیرند.
دوره آشنایی با شغل دیجیتال مارکتر یا بازاریاب دیجیتال – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پروانه چارستاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با شغل دیجیتال مارکتر یا بازاریاب دیجیتال – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی