اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ترمودینامیک 2
مسیر آموزشی

ترمودینامیک 2

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :24 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:مسعود دربندی4.6
  • زمان:30 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس ترمودینامیک 2 سعی دارد تا پل ارتباط بین دانشگاه و صنعت را مستحکم تر کند. مهمترین هدف این درس، توسعه بینش و تقویت درک دانشجو در بکارگیری دانش و قوانین پایه ترمودینامیک 1 در حل مسایل کاربردی و پیچیده ترمودینامیک در سطوح مختلف مهندسی از جمله هوافضا می باشد. این درس سعی دارد تا به دانشجو بیاموزد چگونه قوانین پایه ترمودینامیک با اندکی تعمیم می تواند برای تحلیل فرایندهای ترمودینامیکی پیچیده مثل فرایندهای اختلاط گازهای آرمانی و با و یا بدون وجود واکنش شیمیایی و . . . بکار گرفته شوند. این دانش بویژه در تحلیل فرایندها در ماشین های واقعی (مثل انواع موتورهای هوافضایی و غیرهوافضایی) نقش بسزایی بازی می کند. ***متأسفانه جلسات اول و هشتم این درس ضبط نشده است***
دوره ترمودینامیک 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مسعود دربندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ترمودینامیک 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امید

بسیار دوره عالیه، پیشنهاد میشه ناجورررر :)

مبین

این سطح از تسلط رو تا به حال در هیچ انسانی در درس ترمو ندیده بودم

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و خسته نباشید به استاد دربندی عزیز و بقیه ی عوامل زحمت کش پشت صحنه، توصیه میکنم اگر که دانشجوی کارشناسی مکانیک هستید و حد اقل ۸ جلسه ی اول این دوره رو ندیده اید و میخاهید نبینید نصف عمرتون بر باد فناست. با تشکر سجادی

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و کمال تشکر از استاد و مکتب خونه بنده دوره رو اینطور ارزیابی میکنم که فصل 1 و قسمت هایی از 2 مفهوم محور و مناسبه اما از 2 به بعد تا به 6 خیلی معلوم محوره و بخاطر سپردن این همه معلومات غیرممکن.

کاربر مکتب‌خونه

واقعا به هیچ شکلی نمیشه تشکر کرد از شما که این اموزشهای بینظیر رو فراهم کردید و همینطور اساتید گرامی .بینهایت سپاسگذارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی