اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه‌ محور بلندر – ساخت‌‌ موشن گرافیک و تکست‌ گرافیک با Blender
مسیر آموزشی

آموزش پروژه‌ محور بلندر – ساخت‌‌ موشن گرافیک و تکست‌ گرافیک با Blender

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس محمدی4.5
  • زمان:3 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ساخت موشن‌گرافیک در نرم افزار بلندر که یک ابزار بسیار قدرتمند و ارزشمند است، به شما امکان ترکیب هنر و فناوری را می‌دهد. همچنین موشن‌گرافیک به دلیل توانایی بالای ایجاد ارتباط عاطفی و شناختی با مخاطبان، نقش موثری در صنعت هنر و تبلیغات ایفا می‌کند؛ به شما امکان می‌دهد تا مفاهیم و ایده‌های خود را با استفاده از حرکت، رنگ، جلوه‌های ویژه و انیمیشن به صورت دینامیک و جذاب به مخاطبان منتقل کنید. از این رو، با یادگیری موشن‌گرافیک، ابزاری قدرتمند برای ارتقای کیفیت و جذابیت محتوایتان در اختیار خواهید داشت. این مهارت به شما فرصت‌های شغلی جدید باز می‌کند، چرا که بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال افرادی هستند که توانایی ایجاد محتوای ویدئویی جذاب و متحرک را دارند. در این آموزش، ابتدا به یادگیری اصول ساخت اجسام متنوع می‌پردازیم؛ سپس یاد می‌گیریم که چگونه با یک Object انیمیشن بسازیم؛ در فصل دوم خواهیم دید که چگونه یک محیط ساده را ایجاد کرده و با اعمال نورپردازی مناسب، به انیمیشن‌سازی آن بپردازیم و در ادامه به یادگیری چندین روش موشن‌گرافیک و تکست‌گرافیک خواهیم پرداخت تا در انتهای این آموزش درک و توانایی بسیار خوبی در مدل‌کردن محیط‌ها و متون گرافیکی و انیمیشن‌کردن آن داشته باشیم.
دوره آموزش پروژه‌ محور بلندر – ساخت‌‌ موشن گرافیک و تکست‌ گرافیک با Blender دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه‌ محور بلندر – ساخت‌‌ موشن گرافیک و تکست‌ گرافیک با Blender را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی