اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نمودار دایره ای و رسم آن (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نمودار دایره ای و رسم آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نمودار‌ دایره‌ای نوعی ابزار تصویرسازی داده است که اطلاعات را در یک شکل هندسی دایره‌ای نمایش می‌دهد. این نمودارها به منظور نمایش داده‌های دسته‌ای و نشان دادن ارتباط  هر قسمت با کل مجموعه بسیار مفید هستند؛ بنابراین، اکثرا برای نمایش درصدها یا نسبت‌های یک کل مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، به دلیل اینکه نمودار دایره‌ای روندها یا الگوهای موجود در داده‌ها مانند شناسایی مهم‌ترین دسته یا توزیع داده‌ها در چندین گروه را برجسته می‌کند، برای مقایسه اندازه‌های نسبی دسته‌های مختلف در داده‌ها و به دلیل سادگی درک آن، برای ارائه‌ها و گزارش‌هایی که مخاطبان گسترده‌ و عمومی دارند، استفاده می‌شوند. نمودارهای دایره‌ای ابزارهای ارزشمندی برای تصویرسازی داده‌های دسته‌ای و درک توزیع اطلاعات در یک مجموعه داده هستند. با رعایت بهترین روش‌ها برای ایجاد نمودارهای دایره‌ای، از جمله آماده‌سازی داده‌‌ها، برچسب‌گذاری واضح و جلوگیری از شلوغی، می‌توان با این نمودار و به طور موثر بینش‌ها و روندها را به مخاطب منتقل کرد.
دوره آموزش نمودار دایره ای و رسم آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمودار دایره ای و رسم آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی