اطلاعات دوره
نظریه الگوریتم پیشرفته
مسیر آموزشی

نظریه الگوریتم پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بسیاری از مسائل محاسباتی مطرح در حوزه‌های مختلف علم جزو مسائلی هستند که حل آنها به راحتی امکان‌پذیر نمی‌باشد. در درس نظریه الگوریتم پیشرفته، ابتدا مسائل محاسباتی مختلف مطرح و سختی آنها با استفاده از نظریه‌های موجود مورد بررسی و اثبات قرار می‌گیرد. پس از آن، روش‌های الگوریتمی موجود برای حل مسائل سخت معرفی و در مورد هر یک از روش‌ها نمونه‌هایی نیز مورد بحث قرار می‌گیرد. از جمله این روش‌ها می‌توان به الگوریتم‌های قطعی، الگوریتم‌های تقریبی، الگوریتم‌های تصادفی، روش‌های مکاشفه‌ای و روش‌های محاسباتی نوین (مانند محاسبات مولکولی) اشاره کرد. در بسیاری از این روش‌ها، درستی الگوریتم‌های ارائه شده اثبات و منابع مورد نیاز برای اجرای این الگوریتم‌ها به صورت دقیق تحلیل می‌شود. اسلایدهای کامل درس را می‌توانید از این اینجا دانلود نمایید. کلمات کلیدی درس: مسائل NP-سخت، مسائل NP-کامل، الگوریتم‌های شبه چند جمله‌ای، روش‌های پارامتری‌سازی، الگوریتم‌های تقریبی، الگوریتم‌های تصادفی
دوره نظریه الگوریتم پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد گنج‌تابش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نظریه الگوریتم پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سحر

استاد عالی تدریس میکنن ممنونم واقعا عالی هستید

کاربر مکتب‌خونه

مطالب به نحو بسیار مناسبی بیان شده است.

کاربر مکتب‌خونه

ممنون از زحمات شما استاد گنج تابش عزیز و مکتب خونه، دوره بسیاری عالی ای بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی