اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سامانه ثنا – از ثبت نام تا ابلاغیه های قضایی و دریافت گواهی سوء پیشینه آنلاین (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سامانه ثنا – از ثبت نام تا ابلاغیه های قضایی و دریافت گواهی سوء پیشینه آنلاین (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد مرادی5
  • زمان:40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قوه قضاییه برای مدیریت بهتر پرونده‌ها، ابلاغیه‌ها، رفع مشکلات مراجعه حضوری افراد و جلوگیری از مشغله کاری آن‌ها یک سامانه به نام سامانه ثنا راه‌اندازی کرده است. هر فرد می‌تواند به صورت حضوری در دفاتر خدمات قضایی در سطح کشور در این سامانه ثبت‌نام کند و به صورت آنلاین وضعیت پرونده و ابلاغیه‌ها را مشاهده کند. البته به صورت برخط (آنلاین) نیز می‌توان در این سامانه ثبت‌نام کرد و لزوما نیازی به مراجعه حضوری نیست. به صورت خلاصه می‌توان گفت سامانه ثنا یک سامانه آنلاین است که متعلق به قوه قضاییه بوده و برای هر شخص حقیقی و حقوقی در دسترس و قابل استفاده می‌باشد و هدف از راه‌اندازی این سامانه افزایش دقت و سرعت روند پرونده‌هایی قضایی است.
دوره آموزش سامانه ثنا – از ثبت نام تا ابلاغیه های قضایی و دریافت گواهی سوء پیشینه آنلاین (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سامانه ثنا – از ثبت نام تا ابلاغیه های قضایی و دریافت گواهی سوء پیشینه آنلاین (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی