اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی در پزشکی – مقدمات و کاربرد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی در پزشکی – مقدمات و کاربرد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بشیر مسیبی0
  • زمان:28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، یا به‌اختصار AI، حوزه‌ای وسیع و پویا در علوم کامپیوتر است که به ساخت ماشین‌ها و ابزارهای هوشمند می‌پردازد. این ابزارها قادر به انجام وظایفی هستند که به طور سنتی نیازمند هوش انسانی مانند یادگیری، حل مسئله، استدلال و تصمیم‌گیری است و هدف نهایی آن، ساخت ابزارهایی است که بتوانند مانند انسان فکر و عمل کنند. باتوجه‌به اینکه هوش مصنوعی پتانسیل زیادی برای ارتقای کیفیت مراقبت‌های بهداشتی از طریق تشخیص دقیق‌تر بیماری‌ها، توسعه درمان‌های شخصی‌سازی‌شده و ارائه مراقبت‌های پیشگیرانه دارد، آشنایی با ماهیت و چیستی آن و سپس یادگیری انواع کاربردهای موثر آن در نظام سلامت از موضوعات مهم امروز دنیای پزشکی است. بی‌شک، نمی‌توان آینده رشته پزشکی را بدون هوش مصنوعی تصور کرد و باور متخصصان و صاحب‌نظران بر این است که در آینده نه‌چندان دور هوش مصنوعی جایگاه ویژه خود را در نظام‌های بهداشتی و مراقبتی کشورها تثبیت خواهد کرد. بنابراین، از یک سو آگاهی دادن به عموم جامعه درباره این علم و نقش آن در دنیای پزشکی و از سویی دیگر، تربیت افراد متخصص در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این آموزش ابتدا ما با چیستی و ماهیت هوش مصنوعی و سپس کاربرد هوش مصنوعی در افزایش دقت تشخیص پزشکی آشنا خواهیم شد. پتانسیل بی‌نظیر این علم در توسعه درمان‌های موثر بر علیه بیماری‌ها را بررسی کرده و تاثیر مهم هوش مصنوعی در توسعه پزشکی فردمحور را نیز از نظر خواهیم گذراند. در پایان به مبحث بسیار مهم، مدیریت بیمار و نظارت بر آن در منزل می‌پردازیم. البته سعی می‌کنیم تا در همه بخش‌ها، نکات مثبت و منفی استفاده از هوش مصنوعی را در کنار هم مطرح کنیم تا علاقه‌مندان این حوزه یک افق و دید روشن از مسائل مطروحه کسب کنند.
دوره آموزش هوش مصنوعی در پزشکی – مقدمات و کاربرد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بشیر مسیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی در پزشکی – مقدمات و کاربرد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی