اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماشین های کشاورزی عمومی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ماشین های کشاورزی عمومی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استفاده از ادوات مختلف برای آماده سازی زمین، کاشت، داشت، برداشت و پس از برداشت محصولات در کشاورزی مدرن الزام آور شده است و بدون کمک گرفتن از آن ها، تولید محصولات مورد نیاز بشر امکان ندارد. در این آموزش به معرفی و کاربرد ماشین های کشاورزی در محصولات زراعی پرداخته شده است. برای به کارگیری ماشین های کشاورزی، لزوما کاربر باید به صورت عملی در محیط کارگاه یا مزرعه با آن ها کار کند. اما قبل از وارد شدن به مزرعه باید شناخت کامل و جامعی از این ماشین ها و ادوات داشته باشد که در این فرادرس به آن پرداخته می شود. ذکر این نکته ضروری است که توضیحات ارائه شده در این آموزش، برای علاقمندان به این زمینه و نیز دانشجویان رشته های صنایع غذایی، باغبانی، و زراعت مناسب است.
دوره آموزش ماشین های کشاورزی عمومی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید حنیف رضا معتمدالشریعتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماشین های کشاورزی عمومی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی