اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با اکسل – رنگی کردن سطرها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با اکسل – رنگی کردن سطرها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده در جهان است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافته است. این نرم‌افزارُ امکان سازماندهی و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها در جداول را برای کاربران فراهم می‌کند. رنگی کردن سطرها در اکسل یکی از قابلیت‌های پرکاربرد این نرم‌افزار است که داده‌های را به شکل بصری جذاب‌تر و خواناتر سازماندهی می‌کند. این قابلیت می‌تواند به ویژه برای جداول بزرگ و پیچیده مفید باشد، زیرا رنگ‌بندی سطرها به تمایز و برجسته‌سازی اطلاعات کمک می‌کند. ساده‌ترین روش برای رنگی کردن سطرها، استفاده از ابزارهای دستی موجود در اکسل است. برای این کار، در سطر مورد نظر، از تب Home، گزینه Fill Color را انتخاب و رنگ مورد نظر خود را اعمال می‌کنیم. این روش برای تعداد کمی از سطرها مناسب است و نیاز به تنظیمات پیچیده ندارد. برای رنگی کردن خودکار سطرها بر اساس معیارهای خاص، می‌توان از قابلیت Conditional Formatting استفاده کرد. برای این کار، ابتدا محدوده مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس از تب Home گزینه Conditional Formatting و سپس New Rule را انتخاب می‌کنیم. در اینجا می‌توانیم قوانین مختلفی اعم از رنگی کردن سطرهایی که مقدار مشخصی در یک ستون دارند یا رنگی کردن سطرها به صورت متناوب، تعریف کنیم.
دوره آموزش کار با اکسل – رنگی کردن سطرها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با اکسل – رنگی کردن سطرها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی