اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش یافته‌ های الکتروکاردیوگرافی در سندرم حاد کرونری
مسیر آموزشی

آموزش یافته‌ های الکتروکاردیوگرافی در سندرم حاد کرونری

980,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 980,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رویکرد تشخیصی به سندرم حاد کرونری در بخش اورژانس به منظور تشخیص سریع و دقیق این وضعیت اورژانسی قلبی استفاده می‌شود. سندرم حاد کرونری شامل آنژین صدری ناپایدار و انفارکتوس میوکارد است که نیاز به تشخیص سریع و درمان فوری دارد. این رویکرد تشخیصی در بخش اورژانس، از مجموعه اقداماتی تشکیل شده است که با هدف تشخیص سریع بیماران مشکوک به سندرم حاد کرونری انجام می‌شود. این رویکرد شامل مراحلی مانند سنجش علائم و نشانه‌های بالینی، استفاده از آزمون‌های تشخیصی مانند الکتروکاردیوگرافی (ECG)، آزمون خون، عکس‌برداری قلبی و سایر آزمون‌های تشخیصی است. در این رویکرد، علائم مشخصه‌ای مانند درد صدری ناشی از آنژین صدری ناپایدار و علائم احتمالی دیگری که به انفارکتوس میوکارد اشاره دارند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. سپس با استفاده از آزمون‌های تشخیصی، نتایج مورد ارزیابی قلبی بررسی می‌شوند تا تشخیص نهایی در مورد وجود سندرم حاد کرونری قلبی قطعی شود. در صورت تشخیص سندرم حاد کرونری، اقدامات درمانی فوری انجام می‌شود که شامل مصرف داروهای ضدتجلیختگی، داروهای ضددلیریوم‌ها، اقدامات جراحی قلبی و تجویز درمان‌های متمرکز بر بازسازی عروق کرونری می‌شود.
دوره آموزش یافته‌ های الکتروکاردیوگرافی در سندرم حاد کرونری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی علوی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 980,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یافته‌ های الکتروکاردیوگرافی در سندرم حاد کرونری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی