اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بکاپ گرفتن از ویندوز ۱۰ – پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بکاپ گرفتن از ویندوز ۱۰ – پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بکاپ گرفتن از ویندوز ۱۰ شامل تهیه نسخه‌های پشتیبان از فایل‌های شخصی، برنامه‌ها، تنظیمات سیستم و حتی کل سیستم‌عامل است. این نسخه‌های پشتیبان می‌توانند روی دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی مثل هارد دیسک‌های اکسترنال، فلش مموری‌ها یا سرویس‌های ابری ذخیره شوند. ویندوز ۱۰ امکانات مختلفی برای بکاپ‌گیری ارائه می‌دهد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا متناسب با نیازها و شرایط خود، از داده‌هایشان نسخه پشتیبان تهیه کنند.
دوره آموزش بکاپ گرفتن از ویندوز ۱۰ – پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بکاپ گرفتن از ویندوز ۱۰ – پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی