اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ۴ پروژه کاربردی در پایتون – با جادی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ۴ پروژه کاربردی در پایتون – با جادی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:جادی میرمیرانی5
  • زمان:1 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یادگیری پروژه‌محور یک زبان برنامه‌نویسی مانند پایتون، تجربه مهم و مفیدی است. از موارد اهمیت آن می‌توانیم به این اشاره کنیم که از طریق یک پروژه، می‌توانید مهارت‌های برنامه‌نویسی پایه را به صورت عملی و در یک پروژه واقعی تمرین کنید و مواردی مانند کنترل جریان برنامه، کار با لیست‌ها، توابع و شی‌گرایی را بیاموزید. از سویی دیگر با یادگیری این مبحث، می‌توان مهارت‌های دیگری را نیز تقویت کرد؛ به عنوان مثال مهارت توسعه بازی. در مورد رمزگشایی پیام با کار روی رشته‌های حرفی که بر اساس قابلیت پایتون در کار با رشته‌ها و عملیات متنی انجام می‌شود، می‌توان الگوریتم‌ها و متدهایی را برای رمزگشایی و پردازش متون پیچیده ایجاد کرد که در زمینه‌های امنیتی و مخابراتی کاربرد زیادی دارد. در این آموزش پروژه‌محور، به ۴ تمرین عملیاتی پایتون از قبیل رمزگشایی یک پیام، استخراج پیام آلفا براوو از طریق کار با رشته‌های متنی و هش‌تیبل‌ها و ساخت بازی ترمینالی، بدون استفاده از موتورهای بازی‌سازی می‌پردازیم.
دوره آموزش ۴ پروژه کاربردی در پایتون – با جادی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ۴ پروژه کاربردی در پایتون – با جادی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی