اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معادله خط و ترسیم آن در هندسه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معادله خط و ترسیم آن در هندسه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در هندسه، معادله خط یک مفهوم اساسی است که برای توصیف رابطه بین نقاط در صفحه مختصات استفاده می‌شود. این معادله یک خط را نمایش می‌دهد و یک عبارت ریاضی فراهم می‌کند که موقعیت، شیب و رفتار خط را در سراسر صفحه تعریف می‌کند. درک معادله خط و نمودار آن برای کاربردهای مختلف در ریاضیات، فیزیک، مهندسی و زمینه‌های دیگر بسیار مهم است. در هندسه، معادله خط برای تحلیل اشکال هندسی، تعیین خطوط موازی یا عمودی و حل مسائل هندسی مختلف مفید است. در فیزیک، معادلات خط معمولا برای توصیف حرکت، مسیرها و روابط بین متغیرها در سیستم‌های فیزیکی استفاده می‌شود. مهندسان از معادلات خط به طور گسترده در طراحی سازه‌ها، تجزیه و تحلیل داده‌ها و حل مشکلات مرتبط با مدارهای الکتریکی، دینامیک سیالات و سیستم‌های مکانیکی استفاده می‌کنند و بسیاری کاربردهای دیگر که اهمیت این مفهوم را در علوم و صنایع مختلف نشان می‌دهد.
دوره آموزش معادله خط و ترسیم آن در هندسه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معادله خط و ترسیم آن در هندسه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی