اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکروکنترلر STM32F1 با کتابخانه LL و دیتاشیت ST – از تعریف تا پیاده سازی
مسیر آموزشی

آموزش میکروکنترلر STM32F1 با کتابخانه LL و دیتاشیت ST – از تعریف تا پیاده سازی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فیروز همتی0
  • زمان:4 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

میکروکنترلر STM32 از سری میکروکنترلرهای 32 بیتی با هسته ARM Cortex-M است که کارایی بالایی دارد و انعطاف‌پذیر است. این میکروکنترلر هزینه مناسبی دارد و در بسیاری از صنایع از جمله الکترونیک صنعتی، خودرو، ابزارهای پزشکی، الکترونیک مصرفی و غیره کاربرد دارد. میکروکنترلرهای STM32 در حال حاضر دارای سه سطح کدنویسی رجیستری، Low Layer(LL) و Hardware Abstraction Layer(HAL) هستند. دیتاشیت STM به معنای دیتاشیت تکنیکی است که توسط شرکت STMicroelectronics برای محصولات میکروکنترلرهای STM32 تهیه شده است. دیتاشیت منبع اطلاعات فنی جامعی است که شامل جزئیات کامل درباره ویژگی‌ها، مشخصات الکتریکی، نحوه استفاده، آپشن‌ها، پین‌ها و توابع مختلف میکروکنترلر است. این اطلاعات برای توسعه‌دهندگان، مهندسان سخت‌افزار و نرم‌افزار و هر کسی که به طراحی و توسعه مدارها و برنامه‌های مبتنی بر میکروکنترلرهای STM32 بسیار کاربردی است. کتابخانه LL مخفف عبارت Low-Level است که در محیط نرم‌افزاری و برنامه‌نویسی به کتابخانه‌هایی اشاره دارد که عملکرد و ویژگی‌های سطح پایین یا Low-Level سیستم را پشتیبانی می‌کنند. برنامه‌نویسان با این کتابخانه‌ها به طور مستقیم با سخت‌افزار و منابع سیستم تعامل می‌کنند و می‌توانند کنترل بیشتری بر نحوه اجرای برنامه داشته باشند. در حوزه برنامه‌نویسی میکروکنترلرها، کتابخانه LL با استفاده از ویژگی‌ها و عملکردهای سطح پایین میکروکنترلرها برای توسعه‌دهندگان کاربرد دارد. میکروکنترلرها به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از سیستم‌های کنترلی در دنیای امروز شناخته می‌شوند. از سیستم‌ها الکترونیکی مورد استفاده روزمره تا سیستم‌های پیشرفته همگی دارای یک بخش اساسی کنترلی هستند که اکثرا از یک میکروکنترلر تشکیل شده است.
دوره آموزش میکروکنترلر STM32F1 با کتابخانه LL و دیتاشیت ST – از تعریف تا پیاده سازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فیروز همتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروکنترلر STM32F1 با کتابخانه LL و دیتاشیت ST – از تعریف تا پیاده سازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی