اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکروفریم فلسک Flask – مفهوم تمپلیت و موتور قالب جینجا (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش میکروفریم فلسک Flask – مفهوم تمپلیت و موتور قالب جینجا (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی دژبرد4.9
  • زمان:6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تمپلیت جینجا (Jinja)، یک فایل متنی است که ساختار کلی یک صفحه وب را مشخص می‌کند. این فایل شامل کدهای HTML و تگ‌های جینجا است که محتوای ایستا را با داده‌های پویا جایگزین می‌کند. به عنوان مثال، می‌توان از تگ‌های جینجا برای نمایش لیست محصولات، مقالات یا نظرات کاربران در یک صفحه وب استفاده کرد. در دنیای وب امروزی، ایجاد صفحات وب پویا و جذاب از اهمیت بالایی برخوردار است. موتورهای قالب‌بندی مختلفی برای این منظور وجود دارند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها جینجا است. جینجا یک موتور قالب‌بندی قدرتمند و انعطاف‌پذیر است که امکان استفاده از تگ‌ها و متغیرها را برای استفاده از محتوای پویا در صفحات وب فراهم می‌کند. علاوه بر مطالبی که ذکر شد، موتور قالب جینجا، سیستمی است که تگ‌های جینجا را در تمپلیت‌ها پردازش و اجرا می‌کند. جینجا از مجموعه‌ای از تگ‌ها و متغیرها برای جایگزینی محتوای ایستا با داده‌های پویا استفاده می‌کند. به عنوان مثال، می‌توان از متغیرها برای نمایش عنوان یک محصول، قیمت آن یا توضیحات مربوط به آن استفاده کرد. از این ابزار می‌توان برای ساخت انواع مختلفی از صفحات وب مانند وبلاگ‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، و انجمن‌های گفتگو بهره برد.
دوره آموزش میکروفریم فلسک Flask – مفهوم تمپلیت و موتور قالب جینجا (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی دژبرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروفریم فلسک Flask – مفهوم تمپلیت و موتور قالب جینجا (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی