اطلاعات دوره
مطالعه و مداخله در علوم اعصاب شناختی (دوره تکمیلی)
مسیر آموزشی

مطالعه و مداخله در علوم اعصاب شناختی (دوره تکمیلی)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حامد اختیاری4.4
  • زمان:27 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رشد علوم و فناوریهای شناختی در سه دهه اخیر، ابزارهای متفاوتی را برای مطالعه عملکردهای مغزی انسان و مداخله در آنها در اختیار قرار داده است. تصویر برداری مغزی ساختاری و عملکردی با MRI، روشهای دیگر نقشه برداری از مغز با استفاده از جریانهای الکتریکی یا امواج الکترومغناطیسی، انواع روشهای تحریک مغزی و همچنین فناوریهای تغییر و بازتوانی شناختی مجموعاً در قالب "ابزارهای مطالعه و مداخله درمغز انسان" قابل جمع بندی هستند. دکتر حامد اختیاری در طی دو ترم مجموعه این ابزارها را با دیدگاه کاربردی ابتدا معرفی نموده و سپس به جزئیات فنی و بالینی آنها پرداخته است. این مجموعه کلاسها شامل دو دوره مقدماتی و تکمیلی می باشد که دوره تکمیلی آن در 23 جلسه (12 جلسه مقدماتی و 11 جلسه پیشرفته) ارائه شده است. مشاهده این کلاسها برای تمامی علاقه مندان آشنایی با مغز انسان و همچنین دانشجویان رشته های مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی پزشکی، روانشناسی، پزشکی و روانپزشکی پیشنهاد می گردد. امید است این دو دوره آموزشی، به گسترش دانش علوم و فناوریهای شناختی در دانشگاه های ایران کمک نماید.
دوره مطالعه و مداخله در علوم اعصاب شناختی (دوره تکمیلی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حامد اختیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مطالعه و مداخله در علوم اعصاب شناختی (دوره تکمیلی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

خیلی عالی و کاملا علمی مباحث را به زبان شیوا بیان می‌کنند. ممنون از دکتر اختیاری که علمشون رو رایگان در اختیارمان گذاشتند.

کاربر مکتب‌خونه

سلام ممنون از سایت با ارزش و علمی و مفید شما از زحمات تک تک عزیزان بسیار ممنون و سپاسگزارم یه پیشنهاد دارم لطفا اجازه دسترسی و دانلود یکجا کل دوره را فراهم نمایید به اینصورت که شما دوره را قرار دادید ارزشمند هست ولی برای دانلود و استفاده آفلاین دسترسی یکجا دانلود فایل ها در تمامی دوره را قرار بدید با تشکر از رسیدگی شما عزیزان خدا قوت

کاربر مکتب‌خونه

متاسفانه مطالب دوره تکمیلی و مقدماتی تکراری هستند به طور مثال ویدئو های فصل ۹ مقدماتی ، مجددا در فصل ۱۳ تکمیلی اپلود شده اند

کاربر مکتب‌خونه

سلام. من از طرفدارای پروپا قرص سایتتونم و بی نهایت ازتون ممنونم که همچین سایتی رو درست کردین. فقط انتقادم اینه که باید فایلای آموزشی یک مبحث رو بشه یکجا دانلود کرد چون اینجوری که بخوایم به صورت تک تک فیلمای یک درسو دانلود کنیم کلی زمان میبره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی